„Pij Mleko! Będziesz wielki”
Trwa kolejna edycja kampanii społecznej „Pij Mleko! Będziesz wielki”. Jest ona skierowana nie tylko do dzieci, ale także do młodzieży i dorosłych.
"Twarzami" tej edycji kampanii zostali pływacy: Otylia Jędrzejczak i Paweł Korzeniowski. Hasło kampanii ma sugerować, że oprócz siły fizycznej picie mleka zapewni sukces życiowy oraz doda energii umożliwiającej spełnienie marzeń.
W 2003 roku, z inicjatywy Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska, ruszyła akcja propagująca zdrowie, pod hasłem „Pij mleko! Będziesz wielki”, realizowana przez agencję Communication Unlimited. To pierwszy element długofalowego programu "Marketing dla przyszłości", którego podstawowym założeniem jest promowanie idei społecznie pożytecznego marketingu.
Akcja angażowała postaci powszechnie znane z życia publicznego: gwiazdy filmu, sportu i muzyki, z którymi dzieci chętnie się identyfikują. W spotach wystąpili m. in. Kayah, Bogusław Linda, Jagna Marczułajtis, Krzysztof Hołowczyc, Sebastian Świderski. Wykorzystano wizerunek postaci fikcyjnych takich jak Shrek czy też Superman.
Kampania powstała przy wsparciu:
AMS, Axel Springer, Bauer, Business Consulting, Carat Polska Cityboard Media, Communication Unlimited, Edipresse Polska, Eurozet, Ferrero, Gruner + Jahr Polska, Onet, Mango Models, New Age Media, News Outdoor Poland, Polityka, Stroer, Telewizja Polska, Tetra Pak, Wirtualna Polska.