Pierwsza w Polsce kampania wizerunkowa Cemex Polska
Z początkiem kwietnia rozpoczęła się pierwsza w Polsce kampania
wizerunkowa firmy Cemex - producenta cementu i betonu na świecie.
Celem kampanii jest wzrost świadomości marki oraz budowa wizerunku
Cemex, jako globalnej firmy dostarczającej produkty i usługi
najwyższej jakości.
15.04.2008 08:00
Komunikacja skierowana jest przede wszystkim do firm budowlanych, producentów betonu i kruszyw oraz składów budowlanych. Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej (tablice 6x3m2 i 12x4m2 oraz siatki 50m2 i 100 m2), w prasie ogólnokrajowej i branżowej oraz w internecie.
Strategię komunikacji oraz kampanię, we współpracy z klientem, zaplanowała i realizuje agencja Euro RSCG Marketing House. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.
Dla Cemex Polska agencja Euro RSCG Marketing House pracuje od roku 2007 w zakresie komunikacji wizerunkowej i działań lojalnościowych.