Pieniądze z reklam dla dzieci od Polsatu
6 grudnia o godzinie 18:45 tuż przed "Wydarzeniami" Polsat wyemituje charytatywny 'Mikołajkowy blok reklamowy'.
06.12.2006 07:10
Dochód zostanie w całości przekazany na rzecz chorych dzieci – podopiecznych Fundacji Polsat. Im więcej widzów obejrzy ten blok tym więcej pieniędzy zostanie przekazanych na konto Fundacji Polsat
„Największą nagrodą jest radość dziecka i świadomość, że dzięki naszej pomocy kolejny chłopczyk czy dziewczynka może wyzdrowieć, lepiej się poczuć lub uniknąć cierpienia. Każde dziecko, któremu możemy pomóc, staje się naszym dzieckiem. To najwspanialsza nagroda. Dlatego mam nadzieję, że 6. grudnia będziecie Państwo z nami” – powiedziała Małgorzata Żak, Prezes Fundacji Polsat.
'Mikołajkowy blok reklamowy' zobaczymy w Polsacie już po raz trzeci.
Rok temu „Mikołajkowy blok reklamowy" obejrzało prawie 5 mln 800 tysięcy widzów. Tym samym zebrano ponad 680 tysięcy złotych. W „Mikołajkowym bloku reklamowym" reklamy wykupiły firmy: Fiat Auto Poland, Gillette Poland, Jeronimo Martins, Polska Telefonia Cyfrowa, Polpharma, Nestle Polska, MasterCard, Polpharma, Reckitt Benckiser, General Motors, Coca Cola Poland, Motorola, Avon Cosmetics, Gellwe oraz Ferrero Polska.
Pierwszą edycję akcji w 2004 roku obejrzało ponad pięć i pół miliona widzów. Dzięki temu w ciągu 315 sekund zebrano 555 tysięcy 430 złote 34 grosze.
Organizatorami akcji są: Fundacja Polsat oraz Telewizja Polsat. Liczba widzów zostanie określona na podstawie badań AGB Nielsen Media Research.