Peppermint Medical zmienia nazwę
Z końcem sierpnia br. agencja marketingu medycznego Peppermint Medical zmieni nazwę na HealthWay.
28.08.2006 | aktual.: 28.08.2006 07:31
Jak podano w komunikacie 'to kolejny etap realizacji strategii rozwoju firmy, której celem jest całkowita koncentracja działalności na rynku farmacji i produktów zdrowotnych'. Od lipca 2005r. Peppermint Medical działał jako samodzielna firma, wcześniej przez rok stanowił dział medyczny agencji marketing services Peppermint, a obecnie następuje przekształcenie w HealthWay.
„Nowa nazwa ma na celu podkreślenie całkowitej koncentracji naszych działań na rynku farmacji. Health w nowej nazwie ma również szerszy kontekst od dotychczasowej nazwy Medical, pozwala na rozszerzenie zakresu działań na szeroko pojęty rynek produktów zdrowotnych. Rozszerzona nazwa HealthWay Healthcare Marketing&Advertising wskazuje również obszar specjalizacji w zakresie efektywnych i kreatywnych rozwiązań marketingowych oraz sprzedażowych - mówi Mariusz Cierniak – Prezes agencji HealthWay. - „Naszą przewagą konkurencyjną jest to, że jesteśmy pierwszą w Polsce agencją specjalizującą się w działaniach marketingowych wyłącznie dla rynku farmaceutycznego i medycznego, posiadającą bardzo silne zaplecze merytoryczne i strategiczne” – dodaje.
Zakres działań agencji marketingu medycznego HealthWay obejmie obszar reklamy farmaceutycznej kierowanej do pacjentów, lekarzy, farmaceutów oraz wsparcia sprzedaży. HealthWay oferuje usługi doradztwa strategicznego, kreacji kampanii reklamowych oraz realizacji programów sprzedażowych.
Agencją Healthway zarządzają lek.med. Mariusz Cierniak oraz Piotr Mularewicz. Obecnie w HealthWay pracuje 37 osób. Struktura firmy składa się z 4 podstawowych działów: Dział Informacji Medycznej pod kierownictwem lek. med. Tatiany Osuch-Cierniak– Medical Information Directora, Dział Obsługi Klienta, na czele którego stoi Jarosław Lis – Account Director, Dział Kreacji prowadzony przez Łukasza Ferchmina – Creative Directora i Piotra Kozielczyka Art Directora oraz Dział Komunikacji Bezpośredniej kierowany przez Mariusza Tylkowskiego – Managing Directora.
W najbliższym czasie agencja planuje wydzielenie działu HealthData jako samodzielnej firmy, która będzie oferowała specjalistyczne rozwiązania w komunikacji bezpośredniej dla biznesu farmaceutycznego w oparciu o nowoczesne platformy komunikacji, a także narzędzia i rozwiązania dla CRM. Pracę tych działów wspomagają działy strategii i analiz, IT i baz danych oraz dział produkcji. Agencja posiada od ponad roku również oddział w Warszawie.