Pay‑Per-Call od WP i Netsprint.pl w kwietniu
Wirtualna Polska i NetSprint.pl wprowadzą w kwietniu "Link Telefoniczny", reklamę rozliczaną w modelu Pay-Per-Call.
Link Telefoniczny to reklama tekstowa, wyświetlana na górze wyników wyszukiwania, składająca się z tekstu reklamowego oraz specjalnego numeru telefonu.
29.03.2007 15:30
Jak podaje Netsprint.pl Link Telefoniczny powstał z myślą o firmach działających lokalnie, w szczególności tych, które nie posiadają własnej strony internetowej, lub takich które posiadają strony internetowe zawierające niewiele informacji oraz wszystkich firmach prowadzących sprzedaż przez telefon.
Każdemu reklamodawcy, korzystającemu z Linków Telefonicznych, przydzielony zostanie indywidualny numer telefonu, wyświetlany obok tekstu reklamowego. Wszystkie rozmowy od zainteresowanych klientów będą automatycznie przekierowywane na telefon reklamodawcy.
Rozwiązanie od strony technologicznej przygotowane zostało we współpracy z firmą easyCALL.pl, która dostarcza infrastrukturę, technologie przekierowania połączeń telefonicznych oraz system bilingowy do rozliczania usługi.
Wcześniej podobne rozwiązanie wprowadził w Polsce Onet.pl - http://www.internetstandard.pl/news/103738.html.