Paweł Kowalewski wiceprezesem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
Paweł Kowalewski, szef agencji Communication Unlimited, został
wybrany na wiceprezydenta Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy
IAA ds. strategii podczas 41. światowego kongresu tej organizacji.
Kowalewski będzie odpowiadał za budowanie spójnej strategii obecnego i przyszłego funkcjonowania związku na rynku światowym.
Paweł Kowalewski jest współzałożycielem i od 2004 roku prezesem polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Teraz jego wiedzę i doświadczenie postanowiły wykorzystać centralne władze organizacji i podczas swojego światowego kongresu odbywającego się w Waszyngtonie pod hasłem "What's coming next?"powołały go na stanowisko, którego oficjalna nazwa brzmi Vice President IAA Global of Strategy.
Pełniąc nową funkcję, Paweł Kowalewski będzie odpowiedzialny za budowanie spójnej strategii zarówno teraźniejszej obecności, jak i przyszłego funkcjonowania Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA na światowym rynku. - Objęcie nowego stanowiska w strukturach IAA stanowi dla mnie wyróżnienie i traktuję je niezwykle ambicjonalnie, ponieważ łączy się ono z odpowiedzialnością już nie tylko za przyszłość stowarzyszenia w Polsce ale również za jego wizerunek na arenie międzynarodowej - skomentował nowo powołany wiceprezydent.
Paweł Kowalewski jest prezesem i dyrektorem kreatywnym agencji Communication Unlimited. Jednocześnie pełniąc od czterech lat funkcję prezesa polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, którego był też jednym ze współzałożycieli, wdrożył długofalowy program "Marketing dla Przyszłości", prowadził edukację branży w zakresie samoregulacji i legislacji oraz rozpoczął projekt akredytacji uczelni wyższych przez IAA. W uznaniu dotychczasowych osiągnięć nie tylko został już teraz mianowany wiceprezydentem IAA Globar ds. strategii, lecz także nominowany do objęcia stanowiska szefa organizacji w latach 2010-2012.