Partner of Promotion dla Hilton Warsaw
Agencja PR Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę hotelu Hilton Warsaw.
25.01.2007 07:10
Współpraca pomiędzy firmami obejmuje opracowanie strategii i planu komunikacji hotelu w Polsce oraz działania mające na celu wprowadzenie marki na nasz rynek.
Do zadań agencji należy opracowanie programu i strategii PR, którego celem będzie budowa pozytywnego wizerunku Hilton Warsaw. Prowadzone przez agencję aktywności obejmują także działania z zakresu media relations w związku z otwarciem nowego hotelu i wprowadzeniem marki Hilton na polski rynek.
Kontrakt Partner of Promotion z Hilton Warsaw jest bezterminowy. Dotychczas Hilton nie współpracował w Polsce z żadną agencją PR.
Hilton jest flagową marką Hilton Hotels Corporation i jednocześnie najlepiej rozpoznawalną globalnie marką z branży. Kojarzony jest z prestiżem i komfortem, gwarantuje najwyższej jakości usługi i standardy, bez względu na cel podróży – prywatny, czy biznesowy. Pierwszy hotel Konrad Hilton otworzył w Cisco w stanie Texas w 1919 r. Dziś pod marką Hilton na świecie działa ponad 500 hoteli. Wkrótce dołączy do nich kolejny - pierwszy w Polsce – Hilton Warsaw. Jego otwarcie planowane jest w pierwszym półroczu tego roku.