Polska"Ozon" nie zniknie z kiosków

"Ozon" nie zniknie z kiosków

Spółka Ozon Media, wydawca tygodnika
"Ozon", będzie dokapitalizowana przez jej udziałowców. Tygodnik
nadal będzie wydawany - poinformował prezes zarządu
spółki Michał Jeżewski.

28.12.2005 | aktual.: 28.12.2005 18:21

Udziałowcy postanowili kontynuować działalność spółki. Będziemy normalnie wydawać tygodnik. W tym czasie nadal będzie poszukiwany inwestor - powiedział Jeżewski. Wyjaśnił, że dofinansowanie spółki na początku wyniesie 550 tys. zł, a 13 stycznia ma zapaść decyzja o dokapitalizowaniu w wysokości 7,5 mln zł.

Większość udziałów w spółce (63%) ma poseł Platformy Obywatelskiej Janusz Palikot; pozostałe udziały dzieli między siebie dziewięciu mniejszościowych właścicieli. W środę odbyła się druga część walnego zgromadzenia udziałowców.

Prezes spółki wyjaśnił, że charakter pisma zostaje zachowany. Nic się zasadniczo nie zmienia, ani na stanowiskach, ani w charakterze pisma- zapewnił Jeżewski. Redaktorem naczelnym tygodnika jest Grzegorz Górny.

Na początku grudnia poinformowano, że udziałowcy spółki Ozon Media szukają dla niej nowego inwestora. Negocjacje miały być prowadzone z dwoma potencjalnymi inwestorami.

W sierpniu br. na konferencji prasowej dotyczącej "Ozonu" Janusz Palikot poinformował, że udziałowcy spółki będą tak długo dofinansowywać tygodnik, aż tytuł będzie mógł sam na siebie zarobić. Jeśli nie będzie sukcesu, nastąpi zmiana ekipy przygotowującej "Ozon".

Sukces miała oznaczać sprzedaż tygodnika na poziomie 100 tys. egzemplarzy. Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że "Ozon" we wrześniu sprzedał 45,3 tys. egzemplarzy. Gdy pismo startowało w kwietniu - sprzedano prawie 98 tys. egzemplarzy. "Ozon" - to tygodnik informacyjno-komentarzowy z analizami dotyczącymi Polski i świata.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)