Oszczędzanie z Nordea w reklamie
Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową produktów
oszczędnościowych - lokaty 3-miesięcznej oraz polisy Nordea Profit
Plus.
29.10.2007 08:00
W kampanii, której kreację przygotowała trójmiejska agencja Mediafokus, akcentowane są korzyści dla klientów Nordea: wysokie oprocentowanie 3-miesięcznej lokaty oraz wysokie świadczenie z polisy Nordea Profit Plus - w przypadku 12-miesięcznej polisy porównywalne z lokatą oprocentowaną na 6 proc. w skali roku. Tym produktom w kampanii towarzyszą dwa hasła reklamowe - odpowiednio: "Stała jak nasza lokata" oraz nawiązujące do tzw. podatku Belki "Co Pan na to, Panie Marku".
W kampanii wykorzystywane są prasa (insert w "Gazecie Wyborczej"), Internet (na przykład billboardy w gazeta.pl i interia.pl) oraz mailing. Media zaplanowała warszawska firma MPG.
- Kampania produktów oszczędnościowych prowadzona jest w dużej mierze równolegle z jesienną akcją promocyjną kredytów hipotecznych - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Dzięki temu oprócz osiągnięcia założonych celów sprzedażowych, wzmacniamy dodatkowo efekt promocji marki Nordea. Zależy nam też, by potencjalni klienci siniej kojarzyli nasz bank z produktami oszczędnościowymi, a nie tylko z kredytami hipotecznymi, które są wysoko oceniane zarówno przez naszych klientów, jak i niezależne gremia eksperckie.