Orlen Transport - wizerunek korporacji
Uruchomiony został właśnie serwis internetowy spółki Orlen
Transport przygotowany przez agencję Supermedia Interactive.
Witryna ma charakter korporacyjny, a jej podstawowym zadaniem jest
wzmocnienie wizerunku firmy, która powstała w styczniu tego roku, i
całej grupy Orlen.
11.06.2008 08:00
Uruchomiony 2 czerwca serwis www.orlentransport.pl został przygotowany w nowej grafice, spójnej z normami identyfikacji wizualnej Grupy Orlen. Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakość serwisu oraz przejrzysty układ prezentowanych informacji. Na stronie można znaleźć ofertę firmy, jednak najwięcej uwagi poświęcono zagadnieniom związanym z budowaniem wizerunku korporacyjnego. W serwisie zaprezentowane są obszerne dane dotyczące strategii i misji firmy. Znajduje się w nim również rozbudowany dział poświęcony zagadnieniom społecznej odpowiedzialności oraz dział dla mediów z galerią zdjęć i aktualnymi informacjami prasowymi.
Obrazek z załącznika.
Twórcy strony poza wizerunkiem zewnętrznym zwrócili uwagę również na rolę, jaką może spełnić strona korporacyjna w budowaniu wizerunku wewnętrznego. Ważną część serwisu stanowi dostępna po zalogowaniu sekcja dla pracowników firmy. W tym dziale udostępnione zostaną wszystkie informacje wewnętrzne, co ma usprawnić komunikację z pracownikami.
Osoby zatrudnione w firmie są również bohaterami działu "nasi kierowcy". W tej sekcji oprócz informacji o przepisach prawnych związanych z bezpieczeństwem kierowców i przygotowywanym przez zespół Orlen Transport dokumencie dobrych praktyk można znaleźć zakładkę poświęconą osiągnięciom i wyróżnieniom pracowników.
- Orlen Transport to firma bardzo młoda, więc strona internetowa jest dla niej bardzo istotnym narzędziem budowania wizerunku i informowania o spółce, jej wartościach i osiągnięciach - mówi Bożena Cichocka, specjalista-koordynator ds. PR w Orlen Transport. - Zależało nam na rozwiązaniu, które wzmocni naszą reputację jako firmy usługowej, ale również pozwoli na zbudowanie dobrych relacji wewnętrznych - dodaje.
Projekt Supermedia Interactive został wybrany przez Orlen Transport na drodze konkursu, do którego zaproszono sześć agencji interaktywnych. Wygrana pozwoliła tej agencji rozszerzyć wieloletnią współpracę z koncernem o wdrożenie przeprowadzone dla kolejnej należącej do niego spółki.