Orange reklamuje się w serwisach anglojęzycznych
Orange Blackberry na washingtonpost.com, slate.com i innych anglojęzycznych serwisach w ramach sieci Oridian.
ARBOmedia Polska przy współpracy z jedną z największych międzynarodowych sieci reklamowych - Oridian, przeprowadziła kampanię dla Orange Blackberry. Pionierskim elementem projektu była emisja reklamy użytkownikom z Polski odwiedzających biznesowe serwisy anglojęzyczne.
Grupę celową dla Orange Blackberry stanowią osoby związane z biznesem. W kampanii wykorzystano więc informacyjne i finansowe serwisy z oferty sieci Oridian, reprezentowanej w Polsce przez ARBOmedia. Wśród nich znalazły się między innymi washingtonpost.com, WashingtonTimes.com, Slate.com. Także businessnewswatch.com, Invest.com i wiele innych.
Obecność marki reklamodawcy na uznanych międzynarodowych serwisach informacyjnych stanowił dodatkowy element budowania jej wizerunku. W kampanii użyto „nieintruzywnej” formy reklamy - Rectangle 300x250 z capp x3. „Po uruchomieniu Orange Blackberry uważnie śledziliśmy jej przebieg. Dzięki ścisłej współpracy z zespołem ARBOmedia udało nam się stale optymalizować emisję kreacji” – powiedział Gal Ekstein, Dyrektor Sprzedaży na teren Europy i Azji w Oridian.
Kampania Orange Blackberry to przykład unikatowej na polskim rynku oferty dotyczącej emitowania reklam na zagranicznych witrynach z targetowaniem na polskich internautów. Według danych Oridian liczba użytkowników z Polski, którzy odwiedzają największe anglojęzyczne serwisy, korzystają z oprogramowania p2p oraz międzynarodowych komunikatorów internetowych wynosi 3,2 mln użytkowników.