Ogólnopolska kampania reklamowa firmy Classen
'Drzwi Classen. Jesteśmy otwarci na Twoje wnętrze' - to hasło
wizerunkowej kampanii firmy Classen-Pol, producenta drzwi
wewnętrznych.
08.04.2008 08:00
Z początkiem kwietnia ruszyła pierwsza w historii ogólnopolska kampania ATL promująca drzwi marki Classen.
Kampania reklamowa firmy Classen ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz umocnienie jej wizerunku w segmencie drzwi wewnątrzlokalowych.
Kampania została zaplanowana tak, aby efektywnie dotrzeć do grupy docelowej, którą stanowią klienci ceniący wysoką jakość produktu oraz nowoczesny i niepowtarzalny design.
Kampania potrwa do końca kwietnia. Spoty telewizyjne emitowane będą m.in. w TVP1 i TVP2, w TVN i TV4 oraz w kilku innych stacjach. Jeśli chodzi o outdoor, to reklamodawca wybrał klasyczne nośniki typu billboard. Reklama firmy Classen będzie widoczna na billboardach w 41 najważniejszych polskich miastach.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja Ad Creative, a produkcją spotu telewizyjnego zajęła się krakowska agencja Red IT. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.