Ofensywa reklamowa TVP
Pierwszego września ruszyła kampania nowego publicystycznego pasma Jedynki 'Nie ma przebacz' oraz drugiej serii serialu 'Zagubieni'.
06.09.2006 08:54
‘Nie ma przebacz’ to nowe pasmo publicystyczne Jedynki, które nadawane jest w dni powszednie od godz. 22. W paśmie tym prezentowane będą ‘Sprawa dla reportera’, ‘A dobro Polski?’, ‘Debaty Polaków’, ‘Polacy’, ‘Misja specjalna’ i ‘Ring’.
W promocji telewizja publiczna wykorzystała frontlighty (tablice wielkoformatowe oświetlane z przodu) w największych miastach w Polsce, spoty radiowe w pierwszym programie Polskiego Radia, RMF FM, Radiu Pin i TOK FM. Reklamy poszczególnych programów pasm pojawią się m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Dzienniku”, „Przeglądzie Sportowym” i „Metrze”.
Pasmo będzie promowane także w internecie – na stronach gazeta.pl, interia.pl i tvp.pl.
Kampania ‘Nie ma przebacz’ potrwa do końca października.
Również pierwszego września pod hasłem „Każdy ma swoją tajemnicę” wystartowała kampania reklamowa drugiej serii telewizyjnego przeboju „Zagubieni”, którą będzie emitować od siódmego września TVP 1 (więcej). Kampanię, która potrwa do końca września, rozpoczęły reklamy outdoorowe - zamieszczone na backlightach (podświetlanych tablicach wielkoformatowych) w największych miastach Polski.
Spoty reklamujące „Zagubionych” będą emitowane w trzecim programie Polskiego Radia, RMF FM i w Radiu Zet. Serial będzie także promowany na stronach gazeta.pl i interia.pl oraz na stronie tvp.pl.
Dodatkowo w kampanii zostaną wykorzystane tzw. ambient media - czyli nietypowe działania reklamowe – np. w galeriach handlowych.
Kampanie przygotowało Biuro Marketingu i Promocji TVP, media zakupił ZenithOptimedia Group.