Ofensywa reklamowa GE Money Bank
GE Money Bank wprowadził od 27 września nową ofertę kredytów hipotecznych.
W ofercie m.in. kredyt we frankach szwajcarskich z malejącą marżą w okresie spłaty i wydłużenie okresu kredytowania w złotówkach do 40 lat.
Nowo wprowadzana oferta będzie szeroko reklamowana w mediach. Kampania ruszyła 27 września i potrwa przez kilka tygodni. Wiodącym hasłem kampanii reklamowej jest: ”Weź kredyt, którego nie trzeba negocjować. Ani teraz, ani w przyszłości”.
Media użyte w kampanii to:- prasa: tytuły ogólnopolskie - Gazeta Wyborcza, Dziennik, Gazeta Prawna; tytuły lokalne, - TV - wszystkie największe stacje - między innymi TVP, TVN, Polsat, TVN7, TVN 24 oraz szereg stacji tematycznych- internet - własna strona www, największe portale oraz wortale tematyczne z zakresu finansów i rynku nieruchomości
Kampanię przygotowała Agencja Ogilvy One, natomiast wyboru i zakupu mediów dokonał Dom Mediowy Media Direction OMD.