Ofensywa portalu thenews
W sobotę, 1 grudnia br. ruszyła kampania reklamowa thenews.pl -
nowego portalu informacyjnego w języku angielskim Polskiego Radia
dla Zagranicy. Potrwa dwa tygodnie, do 15 grudnia.
03.12.2007 08:00
Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest zwrócenie uwagi osób anglojęzycznych na istnienie portalu i zachęcenie ich do korzystania z thenews.pl. Hasło kampanii: "Just news - no comment" ma podkreślić wiarygodność portalu.
Kampania obejmie głównie reklamę zewnętrzną: citylighty na terenie Warszawy oraz billboardy w metrze. Ukazały się także reklamy w "Polityce" oraz "Rzeczpospolitej".
Polskie Radio opracowało kreację i zaplanowało media.
Za przygotowanie wiadomości o Polsce w języku angielskim dla thenews.pl odpowiedzialna jest Redakcja Angielska Polskiego Radia dla Zagranicy. Portal prezentuje informacje o polityce, biznesie, stosunkach międzynarodowych, kulturze i sporcie.
thenews.pl to jedyny anglojęzyczny portal informacyjny w Polsce, który udostępnia wszystkie wiadomości dla użytkowników bezpłatnie, bez konieczności rejestracji i logowania się (w tym także dostęp do archiwum). Skierowany jest do wszystkich, którzy szukają aktualności o naszym kraju w języku angielskim: zagranicznych dziennikarzy zajmujących się Polską, tematyką wschodnioeuropejską oraz tematyką unijną w kontekście nowych państw członkowskich, zagranicznych dyplomatów i biznesmenów zainteresowanych Polską, potencjalnych reklamodawców zainteresowanych promowaniem się na portalu thenews.pl, wszystkich osób zainteresowanych sytuacją w Polsce.