Trwa ładowanie...
d3d36m3
22-09-2005 09:03

Ofensywa Polskiego Radia

26 września rusza drugi etap kampanii wizerunkowej Jedynki - "Na fale radiowe zawsze jest sezon!".

d3d36m3
d3d36m3

Pierwszy - wiosenny etap kampanii - obejmował okres od 21 marca do 3 kwietnia br..

Liner flagowego Programu Polskiego Radia niezmiennie brzmi: "Jedynka, Polskie Radio, słucham". Zmienia się natomiast hasło uzupełniające - podczas jesiennej kampanii usłyszymy, że: "Na fale radiowe zawsze jest sezon!".

Kampania adresowana jest do grupy docelowej 30+ o dochodach w granicach średniej krajowej (i poniżej), zamieszkującej małe miasta i wsie. Wskazania kreatywne kampanii oparte zostały na dialogu z wykorzystaniem elementów humoru i groteski.

- Celem kampanii jest utrzymanie rosnącej słuchalności Jedynki Polskiego Radia, która w fali czerwiec - sierpień odnotowała wzrost udziału w rynku do 14.8%, - plasując się na 3 miejscu za RMF FM i Radiem Zet i poprawiając ubiegłoroczny wynik, który wynosił w tym czasie 14,1%. Zależy nam również na utrwaleniu w świadomości słuchaczy nowego logo stacji i przede wszystkim - wizerunku Jedynki Polskiego Radia jako anteny o charakterze informacyjnym oraz odświeżenie wizerunku marki poprzez wprowadzenie nowego logo stacji. Zasięg kampanii ma wymiar ogólnopolski - informuje Agata Broda z Działu Public Relations PR SA.

d3d36m3

Kampania swoim zasięgiem obejmie:

-

telewizję: Program 1 TVP, Program 2 TVP, Polsat, kanał cyfrowy "Kino Polska"- prasę: dzienniki: "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Super Express", "Życie Warszawy";tygodniki: "Polityka", "Przekrój";- autopromocje.

Emisja pojedynczego spotu wynosi 15 sekund. Czas trwania kampanii: 26.09.2005 - 15.10.2005

Spot reklamowy został wyprodukowany przez Studio Filmowe Jakimowski. Kreację kampanii przygotowała firma Martis SA. W reklamie udział wzięli Krzysztof Kowalewski i Sławomir Szczęśniak.

d3d36m3

- Zadaniem strategii komunikacji jest odmłodzenie grupy odbiorców Jedynki Polskiego Radia, co uwidacznia interakcja między aktorami - reprezentantami dwóch pokoleń. Scenografia spotu orientuje się na plaży po sezonie i nawiązuje do elementów związanych z koncertową trasą "Magicznego Lata z Radiem". Jedynka Polskiego Radia od początku swego istnienia jest anteną wiarygodną, będącą źródłem zawsze aktualnej, rzetelnej dziennikarskiej informacji, co podkreśla tegoroczna kampania wizerunkowa - dodaje Agata Broda.

d3d36m3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3d36m3
Więcej tematów