Ofensywa NeoAngin
Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię tabletek NeoAngin - agencja koordynuje kampanię na 11 rynkach europejskich.
Agencja Gruppa66 Ogilvy przygotowała międzynarodową kampanię tabletek od bólu gardła NeoAngin, marki należącej do niemieckiej firmy MCM Klosterfrau. W Polsce kampania telewizyjna ruszyła w piątek 4 listopada i potrwa około sześciu tygodni. Spot TV oraz dodatkowy layout prasowy przygotowany przez agencję jest także wykorzystywany na 11 rynkach europejskich. Kampanię koordynuje Gruppa66 Ogilvy.
Celem kampanii jest zwiększenie udziału marki NeoAngin w rynku produktów OTC na przeziębienie. Grupę docelową NeoAnginu, leku skutecznie zwalczającego zapalenie gardła, infekcje i ból dzięki formule TriActiv, stanowią ludzie młodzi (core target -15-29 lat) z wyższym wykształceniem, mieszkający w dużych miastach i osiągających dochody powyżej średniej. Z myślą o nich agencja opracowała koncept odbiegający od innych reklam produktów tej kategorii.
W 30-sekundowym spocie TV z udziałem pracowników służb ratunkowych humorystycznie przedstawiono trzy podstawowe zalety tabletek NeoAngin: gaszenie bólu, zwalczanie infekcji oraz leczenie gardła. Dla osób aktywnych, które przed udaniem się do lekarza potrzebują skutecznego leku dostępnego bez recepty, NeoAngin jest najlepszym wyborem.
Poza Polską, kampania obejmie 11 krajów Europy Środkowej i Wschodniej. Na wszystkich rynkach za wyjątkiem Węgier, gdzie NeoAngin reklamowany będzie w prasie, funkcjonować będzie 20-sekundowa wersja spotu z dodatkowym ostrzeżeniem zdrowotnym, którego czas trwania jest uzależniony od lokalnych wymagań (Austria, Czechy, Bułgaria, Chorwacja, Estonia, Gruzja, Rosja, Serbia, Słowacja, Słowenia). W Polsce i na Węgrzech planowane są także działania w Internecie. Autorami konceptu i scenariusza reklamy są Bartek Rams (copywriter, deputy creative director) oraz Grzegorz Ścieszka (dyrektor artystyczny). Za obsługę MCM Klosterfrau i koordynację obecnej kampanii na wszystkich rynkach odpowiedzialni są Olga Sobieraj (Group Account Director), Zuzanna Gardias (Junior Account Executive) oraz Jarek Skrzyński (Account Director) z działu Client Service agencji Gruppa66 Ogilvy.
Media zaplanował i kupił MindShare.