Ofensywa Extreme Sports
Kanał Extreme Sports ma zamiar rozszerzyć swoją ofertę uruchamiając 1 stycznia 2006 roku przekaz dedykowany dla Polski.
18.11.2005 | aktual.: 18.11.2005 07:42
W ramach polskiego przekazu prezentowane będą specjalnie zrealizowane programy dotyczące wydarzeń lokalnych oraz materiały promocyjne, uruchomiona zostanie także polskojęzyczna wersja strony www.extreme.com. Wsparcie mają zapewnić lokalne działania z zakresu marketingu i PR prowadzone przez wyspecjalizowaną agencję - firmę Program.
W październiku br. kanał został włączony do oferty programowej platformy satelitarnej Cyfrowy Polsat. Tym samym Extreme Sports Channel stał się jednym z trzech kanałów sportowych dostępnych w nowym na platformie, bardzo atrakcyjnym dla kibica sportowego, Pakiecie Sport.
- Dzięki włączeniu do naszej oferty kanału Extreme Sports proponujemy naszym abonentom jeszcze więcej sportowych dyscyplin, niezwykle widowiskowe relacje i ogromne dawki emocji. Właśnie dlatego program ten doskonale komponuje się z pozostałymi propozycjami naszego Pakietu Sport - kanałami Polsat Sport Extra i ESPN Classic Sport - podkreśla Andrzej Matuszyński, dyrektor marketingu i obsługi klienta Cyfrowego Polsatu S.A.
Kanał Extreme Sports zamierza cały czas poszerzać swój zasięg. Polska jest najnowszym po Wielkiej Brytanii i Afryce Południowej krajem odbierającym przekaz dedykowany.
Phil Jones, dyrektor zarządzający Extreme Sports Channel powiedział: - Jesteśmy zdecydowani rozszerzać swoją obecność na świecie, a jednocześnie pogłębiać związki z poszczególnymi obszarami włączając do naszej oferty programy i działania marketingowe dopasowane do oczekiwań lokalnego widza. Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem i zamierzamy zacieśniać więzy łączące nas z tamtejszymi odbiorcami.
Sprzedażą reklam i zdobywaniem sponsoringów dla kanału zajmie się dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media, jedna z wiodących w tej branży na polskim rynku firm, do której klientów należą National Geographic, Reality TV, Canal+ i Jetix (w sumie 19 kanałów).
Marcin Broszko, dyrektor zarządzający At Media, stwierdził: - Z perspektywy rynku reklam trzeba stwierdzić, że kanał Extreme Sports wybrał doskonały moment na uruchomienie przekazu dedykowanego dla Polski. Sporty ekstremalne przeżywają boom i coraz więcej firm docenia ich nośność jeśli chodzi o próby dotarcia do odbiorców w wieku 16-34 lat.