Ofensywa Discovery Media Polska
23 września Discovery Media Polska rozpoczęło dwumiesięczną
kampanię autopromocyjną, która objęła prasę i internetowe serwisy
branżowe. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Front
Design.
18.10.2007 08:00
Discovery Media Polska to marka stworzona w ramach Discovery Polska do prowadzenia sprzedaży czasu reklamowego kanałów telewizyjnych. Discovery Media Polska prowadzi sprzedaż czasu reklamowego stacji z własnego portfolio: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Civilisation oraz dla Cartoon Network.
Głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi klientów na podejście Discovery Media Polska, w tym zwłaszcza na elastyczność prowadzonych działań. Oferty tworzone są indywidualnie do konkretnych potrzeb i oczekiwań klientów, a wszystkie kanały z obsługiwanego portfolio dają wspaniałe możliwości kreatywnego i skutecznego dotarcia do grupy docelowej.
<
Media zaplanowały domy mediowe Guideline i Mindshare Interaction. Mindshare Interaction odpowiada także za skład i przygotowanie do emisji kreacji internetowych.