Oda do radości - Internet łeb w łeb z kinem
19 kwietnia odbyła się pierwsza w historii kinematografii podwójna premiera filmu.
W tym samym momencie Oda do radości trafiła na kinowe ekrany i do Internetu.
Przedsięwzięcie podwójnej premiery i dystrybucji filmu w Internecie zainicjowała Grupa Akson Net oraz Akson Studio - producent filmu, dystrybucją kinową zajął się Gutek Film, zaś dystrybucją w Internecie telewizja interaktywna iTVP.
Po 5 dniach emisji Ody do radości liczba odtworzeń i pobrań filmu z itvp.pl jest równa liczbie sprzedanych w kinach biletów. W poniedziałek, 24 kwietnia 1000 internauta zdecydował się na zakup Ody do radości. Oznacza to, że co 7 minut kolejna osoba uaktywniła usługę odtworzenia lub pobrania filmu. Wartość wszystkich wywołań filmu w Internecie już teraz przekracza 8 tys. zł brutto - podano w komunikacie.
Film cieszy się zainteresowaniem zarówno polskich, jak i zagranicznych internautów. Z Odą do radości zapoznają się mieszkańcy Australii, Ameryki i Europy. Zainteresowanie osób spoza Polski jest wysokie. Tym bardziej, że film udostępniany jest również w wersji z anglojęzycznymi napisami.