Od poniedziałku pomarańczowa cała Polska
Od 19 września br. w ogólnopolskiej sieci sprzedaży dostępna będzie oferta Orange. W poniedziałek ruszy także wizerunkowa i produktowa kampania Orange.
16.09.2005 09:32
"Jest to nowy rozdział w blisko 14-letniej historii PTK Centertel. Ma umocnić naszą pozycję na rynku telefonii komórkowej w Polsce. Wprowadzenie marki Orange jest kamieniem milowym na drodze do uzyskania pozycji lidera" - powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny PTK Centertel - "Stajemy się częścią globalnej rodziny. W oparciu o międzynarodowe doświadczenia dostarczymy naszym klientom szereg innowacji oraz jeszcze lepszą jakość obsługi".
Orange jako marka powstała w Wielkiej Brytanii w 1994 roku. Obecnie funkcjonuje w 16 krajach na 4 kontynentach i posiada ponad 56 mln klientów (bez Polski).
Oferta Orange dostępna w Polsce od poniedziałku 19.09.br. obejmuje nowe propozycje dla wszystkich klientów: korzystających z telefonów na kartę, płacących abonament klientów indywidualnych, użytkowników popularnych ofert mix , a także klientów biznesowych.
Klientów czekają nowe plany taryfowe, nowa oferta roamingowa, nowe usługi i nowa oferta telefonów Orange.
"Zmiana marki sieci Idea na Orange oznacza wzmocnienie pozycji PTK Centertel, a więc wzrost wartości Grupy TP" - powiedział Marek Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej S.A. - "Jestem przekonany, ze dzięki sile zespołu PTK Centertel, wartościom marki Orange oraz nowatorskim standardom w zakresie obsługi Klienta, wprowadzane zmiany przyniosą wymierne korzyści dla naszych Klientów i będą silnym bodźcem dla rozwoju Grupy TP".
W salonach sprzedaży obejmujących ponad 1.200 lokalizacji w całej Polsce od 19.09.br. pojawi się nowa identyfikacja wizualna i nowy, wyższy standard obsługi klientów.
Sanjiv Ahuja, Chief Executive Officer, Orange SA, powiedział: "To wyjątkowy dzień dla Orange oraz dla wszystkich klientów PTK Centertel, których gorąco witam w rodzinie Orange. Razem, sprawimy, że Centertel będzie firmą świetnie prosperującą i działającą na rzecz swoich klientów. Orange to marka, która od dawna skupia się na relacjach z klientami i dąży do spełnienia ich potrzeb poprzez dostarczanie prostych i łatwych w obsłudze produktów i usług będących świadectwem swojego zobowiązania. Jako część Orange, Centertel w pełni skorzysta z pozytywnych efektów bycia częścią międzynarodowej firmy, włączając w to dostęp do naszych światowych zasobów, do programu Signature device i Orange World nie wspominając o bogactwie wiedzy i doświadczenia całej grupy."
Członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży Iwona Kossmann poinformowała, że Orange wprowadza nowe marki dla poszczególnych rodzajów swoich usług. Usługa abonamentowa będzie się nazywać Twój Plan, pre-paid - Orange Go. Natomiast usługa transmisji danych, opierająca się na technologii EDGE (umożliwiającą przesył danych wolniejszy niż w technologii UMTS, ale szybszy niż w tradycyjnej telefonii komórkowej) została nazwana Twój Internet.
Orange dla klienta indywidualnego:Twój Plan: podstawowa oferta na abonament dająca swobodę korzystania z telefonu - klient sam tworzy plan taryfowy zgodnie z jego potrzebamiTwój Mix: połączenie zalet oferty na abonament i na kartę - prostota i wygoda w kontrolowaniu kosztów, ale bez ograniczeńOrange Go: oferta na kartę - prostota i przejrzystość przy atrakcyjnych stawkach i wysokiej jakości obsługiTwój Internet: oferta bezprzewodowego dostępu do Internetu - największy zasięg szybkiego mobilnego Internetu w Polsce
Orange dla klienta biznesowego:Firma: podstawowa oferta dla firm - elastyczna oferta z dużymi pakietami minut i atrakcyjnymi stawkamiFirma MIX: połączenie zalet oferty na abonament i na kartę - gwarancja kontroli kosztów pracowników firmyPakiet E-mail dla Firm i BlackBerry: dostęp do firmowej poczty elektronicznej - rozwiązania dedykowane dla różnych wymagań firmBusiness Everywhere: największy zasięg bezprzewodowego Internetu - kompleksowy produkt, atrakcyjne ceny, największy zasięg
Oferta Orange dla wszystkich klientów w Polsce to m.in.:-oferta roamingowa-telefony Orange-Orange World: Internet w telefonie-portal Orange: nowa strona internetowa www.orange.pl-sklep internetowy: oferty dostępne on-line - możliwość zakupu jeszcze korzystniejszej oferty przez Internet z dostawą do domubezpieczny telefon: ubezpieczenie na wypadek kradzieży lub zniszczenia-Orange biuro obsługi klienta: najwyższa jakość obsługi - kompetentna obsługa, szybki dostęp, przejrzysta numeracja, prosty IVR-Orange on-line: obsługa przez Internet - aktualna informacja o ofercie, zarządzanie telefonem przez Internet-SIMteligent: inteligentna karta SIM-Akademia Orange.
Szczegóły ofert cenowych zostaną ujawnione 19 września (tutaj nieoficjalna prognoza).
Zmiany marki Idea na Orange towarzyszy wielka kampania reklamowa pod hasłem "Idea łączy się z Orange", która będzie prezentowana w najbliższych tygodniach w głównych mediach w całej Polsce.
W poniedziałek ruszy także wizerunkowa i produktowi. Zasięgiem obejmie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet.
"Naszym celem jest bycie największym operatorem komórkowym w Polsce" - powiedział Józefiak. Dodał, że ma to nastąpić w przyszłym roku.
Obecnie, w Polsce operatorem numer jeden jest Polska Telefonia Cyfrowa, operator Ery i Heyah. Na koniec czerwca 2005 r. PTK Centertel, operator Idei, miał ponad 8,6 mln klientów i 33,3-proc. udział w rynku. Według Józefiaka, liczba klientów Orange ma przekroczyć 9 mln na koniec tego roku.
Zdaniem Józefiaka, koszty zmiany marki Idea na Orange, jakie ma ponosić PTK Centertel w postaci opłaty licencyjnej (1,6 proc. rocznych przychodów operatora), zostaną zrekompensowane przez wspólne zakupy telefonów komórkowych oraz infrastruktury. Udziałowcy PTK Centertel to TP (66 proc.) oraz France Telekom (34 proc.)
Orange jako marka powstała w Wlk. Brytanii w 1994 roku. Obecnie działa w 16 państwach (m.in. we Francji, Szwajcarii, Rumunii, Słowacji, Holandii) i ma ponad 56,1 mln klientów (bez Polski). Orange została przejęta przez FT w sierpniu 2000 roku. W ubiegłym roku Orange miała 19,67 mld euro dochodów (wzrost o 10,4 proc. w porównaniu z 2003 rokiem).