PolskaNowy tygodnik na rynku

Nowy tygodnik na rynku

21 kwietnia na rynku ukaże się nowy tygodnik opinii "OZON" - poinformowało wydawnictwo Ozon Media.

11.04.2005 | aktual.: 11.04.2005 16:00

Redaktorem naczelnym "OZON-u" jest Dariusz Rosiak, jego zastępcami - Szymon Hołownia i Anna Moczulska. W redakcji, która już przygotowuje próbne numery, pracuje ok. 40 osób. Szefami działów są m.in. Jolanta Fudala, Marcin Bójko, Tomasz Terlikowski i Krystyna Romanowska.

"OZON" ma być tygodnikiem informacyjno-komentarzowym z analizami dotyczącymi Polski i świata.

Według Rosiaka, potencjalnymi czytelnikami "OZON-u" mają być osoby w wieku ponad 20 lat. Bardziej wymyślamy sobie czytelnika nie na podstawie badań demograficznych, tylko od strony podejścia do życia. Ma to być tygodnik dla ludzi otwartych na nowe rzeczy i wyzwania - powiedział.

W nowy tygodnik zainwestowali m.in. biznesmen Janusz Palikot, Joanna Drzymała, Grzegorz Pindur (prezes zarządu IDS Scheer Polska), Wyższa Szkoła Biznesu w Nowym Sączu i Tarnowie.

"OZON" poszerzy ofertę tygodników opinii istniejących na polskim rynku. W 2004 r. średnia sprzedaż "Polityki" wyniosła ponad 190 tys. egzemplarzy, "Newsweeka" - 186 tys., "Wprost" - ponad 168 tys., "Przekroju" - ponad 103 tys.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)