Nowy sposób na promocję miast

Biuro promocji amerykańskiego miasta Milwaukee postanowiło wspomóc autorkę bloga.

27.07.2005 08:24

W zamian za opłacenie stałego, szybkiego dostępu do internetu, komputera za 1,700 dolarów i darmowego dostępu do wielu atrakcji miejskich, Erin Leffelman ma opisywać na swoim blogu uroki miasta, nie cieszącego się dotychczas wielką popularnością wśród turystów.

Nad blogu 23-letnia kelnerka (Playinthecity.blog.com) opisuje oprócz uroków miasta także najważniejsze wydazenia w życiu miasta np. turniej golfa czy pokaz lotniczy.

W ślad miasta postanowił pójść amerykański stan Pensylwania. Miesiąc temu na oficjalnej stronie turystycznej (visitpa.com) pojawiło się sześć blogów, na których podróżnicy opisują swoje podróże po stanie i przedstawiają miejsca warte uwagi. Autorzy tych blogów zobowiązali się do odbycia trzech podróży po stanie w tegoroczne lato. Każdą muszą relacjonować na blogu. Za każdą podróż dostaną po tysiąc dolarów.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)