Nowy prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii
Walne Zebranie Delegatów Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i
Opinii wybrało nowe władze.
W skład Zarządu organizacji weszli:
Arkadiusz Wódkowski (Prezes PTBRiO) - Prezes AMPS
Izabela Rudak - Dyrektor Badań Jakościowych, Pentor Research International
Michał Kociankowski - Dyrektor Strategiczny, Young&Rubicam
Mateusz Galica - Dyrektor Marketingu, TNS Obop
Janusz Komór - Prezes, EEI Market Research
Janusz Sielicki - Dyrektor Działu Badań Rynku Usług, Gfk Polonia
Arkadiusz Wódkowski, który przez ostatnią kadencję sprawował funkcję wiceprezesa Towarzystwa, w krótkim expose przedstawił główne kierunki działań nowego zarządu PTBRiO. Zaliczył do nich umacnianie wizerunku profesji badacza, działania na rzecz członków, usprawnienie komunikacji Towarzystwa oraz współpracę ze środowiskami akademickimi i studenckimi.
Dotychczasowa prezes - Dominika Maison nie kandydowała do władz.
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, jest organizacją skupiającą ponad 250 badaczy, zatrudnionych w instytutach badawczych oraz firmach zamawiających badania. PTBRiO zajmuje się organizowaniem współpracy i wymiany informacji w środowisku badaczy rynku i opinii. Podejmuje się również działań na rzecz przestrzegania standardów metodologicznych i etyki zawodu badacza. Co rok opracowuje raporty na temat rynku badawczego w Polsce. Jest organizatorem szkoleń, seminariów i konferencji oraz dorocznego Kongresu Badaczy Rynku i Opinii. Towarzystwo istnieje od 1994 r.