Nowy miesięcznik typu life-style
Na rynku zadebiutował nowy magazyn wydawnictwa Egmont Polska pt. 'Styl W.I.T.C.H.'.
27.11.2006 07:10
Pojawienie się nowego tytułu wsparte zostało kampanią reklamową w telewizji (TVP, Polsat, TVN, Jetix, Cartoon Network, ZigZap), prasie kolporterskiej i w dwutygodniku „Czarodziejki W.I.T.C.H.”.
Wydanie nowego tytułu poprzedzono testem rynkowym – w maju b.r. zerowy numer magazynu pojawił się w kioskach jako wydanie specjalne regularnego dwutygodnika „Czarodziejki W.I.T.C.H.”. Wyniki sprzedaży potwierdziły istniejące na rynku zapotrzebowanie na nowy tytuł, nawiązujący do świata W.I.T.C.H., ale przeznaczony dla nieco starszych czytelniczek w wieku 10-13 lat, interesujących się modą, urodą i gwiazdami.
W „Stylu W.I.T.C.H.” czytelniczki znajdą artykuły poruszające ważne dla nastolatek tematy, takie jak: przyjaźń, rodzina, funkcjonowanie w grupie. Świat kreowany w magazynie jest bezpieczny, łagodny, pełen optymizmu – w piśmie nie będą poruszane treści kontrowersyjne. Każdy dział magazynu rozpoczyna się krótkim dwu-, trzystronicowym komiksem z Czarodziejkami; w „Stylu W.I.T.C.H.” nie zabraknie także quizów, porad z zakresu mody i pielęgnacji urody oraz informacji o „stylowych” gwiazdach. Zawartość pisma uzupełnią również krzyżówki z nagrodami, plakaty, testy, wróżby i informacje dotyczące książek, filmów, płyt i wydarzeń kulturalnych. Kosmetyki, biżuteria i inne stylowe akcesoria dla dziewcząt – to prezenty, które będą dołączane do każdego numeru.
Nakład: 80 tys. egzemplarzy. Cena: 5,95 zł. Objętość: 52 strony. Format magazynu:193x235 mm. Strona reklamowa w „Stylu W.I.T.C.H.” kosztuje 8 tys., a IV okładka 10 tys. złotych.