Nowy magazyn lifestylowy dla rodziców
Gaga - pierwszy w Polsce magazyn lifestylowy dla rodziców wydany
nakładem Valkea Media - trafił do salonów prasowych 17 kwietnia.
Pierwszy numer Gagi ukazał się w nakładzie 25 000. Kolejny numer Gagi pojawi się 16 czerwca, trzecie wydanie planowane jest na 1 września, czwarte na 1 listopada.
Sprzedaż Gagi będzie poparta promocją na początku maja w salonach Empik, w Inmedio Relay i sieci GLM oraz działaniem Pr-owym w miesięcznikach kobiecych i programach TV takich jak Mała Czarna oraz Dzień Dobry TVN. Dodatkową formą dotarcia do odbiorców będzie dostępność tytułów w księgarniach, klubach dla maluchów oraz kawiarniach skierowanych do rodziców z dziećmi. W ramach promocji tytuł trafi też do 30 wybranych przedszkoli prywatnych Warszawie i okolicach.
Valkea Media SA rozszerza swoje portfolio tytułów lifestylowych. Gaga jest już czwartym tytułem z tego segmentu po Aktiviscie, Exklusivie i Warsaw Insiderze. Valkea posiada też tytuły Warsaw Business Journal, Book of Lists, Prestiże oraz liczne magazyny w segmencie customer publishing.