Nowy kanał dziecięcy w kolejnych sieciach kablowych
Uruchamiany przez MTV Networks Polska kanał dziecięcy Nickelodeon,
który w czerwcu rozpocznie nadawanie w naszym kraju, podpisał umowy
na dystrybucję z kolejnymi dużymi operatorami kablowymi - sieciami
Aster i Multimedia Polska.
07.05.2008 08:00
Stacja w momencie startu pojawi się w cyfrowych pakietach obu operatorów, a od 2009 roku będzie dostępna także w analogowej ofercie Multimedia Polska. Wcześniej Nickelodeon zapewnił sobie już dystrybucję w cyfrowych pakietach Vectry i UPC Polska.
Negocjacje prowadzone są też z pozostałymi operatorami działającymi w Polsce. - Finalizujemy rozmowy z siecią Toya. W najbliższym czasie planujemy podpisanie umów z kolejnymi operatorami, w tym z platformami cyfrowymi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Taciak, distribution manager w MTV Networks Polska.
Nickelodeon skierowany będzie do dzieci w wieku od 2 do 12 lat. W ramówce stacji znajdą się zarówno produkcje polskie ("Szkoła rysowania", "Szkoła tańca"), jak i zagraniczne (m.in. "Dora poznaje świat" i "SpongeBob Kanciastoporty"). Kanał w całości będzie dubbingowany.