Nowy Kaleidoscope na pokładach samolotów LOT‑u
Na pokładach samolotów PLL LOT pojawił się pierwszy numer nowego
magazynu pokładowego - "Kaleidoscope", który od kwietnia 2008 roku
jest wydawany przez firmę Kava Kava.
Miesięcznik Kaleidoscope przeszedł gruntowną modernizację, która objęła m.in. zawartość merytoryczną (nowe działy i rubryki), layout (nowoczesna szata graficzna), oprawę oraz podział magazynu na dwie wersje językowe. Szczególnie to ostatnie rozwiązanie jest ukłonem w stronę pasażerów anglojęzycznych, którzy stanowią coraz większy odsetek wśród pasażerów PLL LOT.
Opracowany projekt Kaleidoscope to również odejście od magazynu stricte podróżniczego, w kierunku tematyki bardziej life-stylowej. Wszystkie zmiany wprowadzone w magazynie to wyjście naprzeciw rosnącym oczekiwaniom czytelników, potrzebom reklamodawców oraz zmieniającym się trendom rynkowym.
Nowy Kaleidoscope jest poświęcony tematyce związanej z turystyką, sportem, modą, kulturą, wzornictwem, architekturą, ciekawymi wydarzeniami, nowymi technologiami, motoryzacją oraz szeroko rozumianą rozrywką. Dodatkowo magazyn będzie wspierany wizerunkami znanych osobistości; w szczególności znanych podróżników.
Wydawcą Kaleidoscope jest agencja wydawniczo-reklamowa Kava Kava, specjalizująca się w wydawnictwach biznesowych. Jest ona również wydawcą magazynu pokładowego linii Centralwings - dwumiesięcznika Wings. Szefem działu reklamy obydwu tytułów jest Monika Rosa-Grzegorczyk, która pracowała wcześniej w Burda Media na stanowisku Head Group Manager.