Trwa ładowanie...
d29o2ll
14-12-2005 06:43

"Nowy Dzień" dla niesłyszących

Wydawca gazety przygotował specjalną wersję swoich spotów telewizyjnych adresowaną do osób niesłyszących.

d29o2ll
d29o2ll

To pierwsza tego typu akcja w historii polskiej reklamy. Spoty będą emitowane przez telewizję publiczną od dzisiaj i poprzedzą programy oglądane przez niesłyszących – m.in. transmisje sportowe, seriale, programy informacyjne. Reklama powstała w porozumieniu z Polskim Związkiem Głuchych. Komunikat na język migowy przetłumaczył Józef Hendzel, sekretarz PZG.

„Zależy nam, aby nasz przekaz docierał do jak najszerszej grupy czytelników. Dlatego w komunikacji staramy się w pełni wykorzystać potencjał każdego medium. Chcemy udowodnić, że kreatywne myślenie dotyczy nie tylko kontekstu wykorzystania powierzchni reklamowej, ale całego podejścia „Nowego Dnia” do marketingu” – mówi Michał Rutkowski, dyrektor marketingu i promocji dziennika „Nowy Dzień”.

"Nowy Dzień" zadebiutował na polskim rynku prasowym 14 listopada.

d29o2ll
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d29o2ll
Więcej tematów