Nowy dyrektor sprzedaży w Ad Meritum
Na początku czerwca Małgorzata Solarczyk dołączyła do zespołu Ad
Meritum.
12.06.2008 08:00
Do jej głównych zadań należy realizacja budżetów reklamowych wszystkich blisko trzydziestu tytułów znajdujących się w portfolio Ad Meritum ( m.in.: Tygodnik Angora, Magazyn Wino, Biznes Inspiracje, W Podróży, V12, DJ Mag, Eurostudent).
Na stanowisku dyrektora sprzedaży Małgorzata Solarczyk zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tą funkcję do kwietnia br.
Ostatnio Małgorzata Solarczyk przez blisko dwa lata była dyrektorem biura reklamy w Valkea Media - wydawcy m.in.: Aktivista, Exklusiva, Prestige House, Warsaw Business Journal, Warsaw Insidera, Magazynu Gaga. Wcześniej na tym samym stanowisku przez 6 lat pracowała w DD Media wydawcy dziennika "Dzień Dobry".