Nowy Dyrektor Marketingu w Mieszko SA
Z dniem 1 października br. stanowiska Dyrektora Marketingu w firmie ZPC Mieszko S.A. objął Bartosz Niewiadomski.
05.10.2006 07:10
Karierę zawodową rozpoczął w firmie Master Foods Polska na stanowisku Manager/Central Europe Co-ordinator. W latach 2002 – 2004 pełnił funkcję Senior Brand Manager w działach marketingu, w firmach Agros Fortuna sp. z o.o. (obecnie Agros Nova) oraz Danone Polska.
W latach 2004 - 2006 pełnił funkcję Category Manager (Marki Międzynarodowe) z połączeniem stanowiska Research Manager w firmie Tchibo. Był odpowiedzialny za dział badań marketingowych oraz zarządzanie strategiczne portfelem marek Tchibo takich jak: Tchibo, Eduscho, Davidoff, Gala na rynkach Litwy, Łotwy i Estonii.Bartosz Niewiadomski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - dyplom na kierunku Zarządzanie i Marketing.