Nowy dyrektor kreatywny Leo Burnett Warszawa
Jarek Wiewiórski nowym dyrektorem kreatywnym Leo Burnett Warszawa.
Martin Winther, dotychczasowy szef kreacji, obejmie stanowisko
senior creative group head, związane z pracą kreatywną dla
Procter&Gamble w Polsce oraz docelowo - regionie Europy
Centralnej.
14.04.2008 08:00
Z dniem 1 czerwca 2008 obowiązki dyrektora kreatywnego agencji Leo Burnett Warszawa przejmuje Jarek Wiewiórski, który przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję executive creative director w Leo Burnett Kijów.
Wiewiórski jako dyrektor kreatywny pracował w BBDO Kijów, a także w polskich oddziałach McCann Erickson i Bates. Wcześniej pełnił również funkcję zastępcy szefa kreacji w DMB&B Warszawa. Swoją karierę w reklamie rozpoczął w 1992 roku jako copywriter w warszawskim biurze Saatchi & Saatchi.
"Jarek jest osobowością komunikacji reklamowej, której pracę wysoko oceniają nie tylko jury konkursowe, ale przede wszystkim klienci. Ma świetne przygotowanie do kierowania działem kreacji oraz doskonale zna Leo Burnett" - uzasadnia nominację Marcin Barcz, Dyrektor Zarządzający Leo Burnett Warszawa. "Podejmuję wyzwanie i z entuzjazmem rozpoczynam pracę z najlepszym zespołem kreatywnym w Polsce" - komentuje swoją nową rolę Jarek Wiewiórski.
Martin rozpoczął swoją karierę w reklamie 9 lat temu w Leo Burnett. Przez pierwsze 5 lat pracy uczestniczył w pracach dla P&G tworząc m.in kampanię "Vizir Effect", której spot "Snow-blind" zdobył Srebrnego Lwa w Cannes.