Nowe Lotto jak National Lottery
Szczęśliwe numerki losowane trzy razy w tygodniu, a co miesiąc wielki rozrywkowy telewizyjny show - to pomysł Totalizatora Sportowego na przyszłoroczną edycję Lotto. Tylko nadal nie wiadomo jaka stacja TV to pokaże, pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
W piątek mają być ogłoszone wyniki drugiego już przetargu na emisję losowań. Poprzednia oferta nie zainteresowała żadnej ogólnopolskiej stacji. Teraz może być inaczej, bo sądząc z nieoficjalnych informacji "Studio Lotto" czekają wielkie zmiany.
Wzorem dla polskiego loteryjnego giganta ma być brytyjska National Lottery. Producentem Lotto będzie, podobnie jak na wyspach brytyjskich, holenderska firma Endemol. To jeden z największych na świecie producentów telewizyjnych. Na koncie ma m.in. "Big Brothera" czy nadawaną w Polsacie "Fabrykę gwiazd".
Endemol zwyciężył w przetargu Totalizatora Sportowego i będzie odpowiadał za opracowanie nowej, atrakcyjniejszej formuły, która ma przyciągnąć widzów i graczy. Do tej pory losowania Lotto oglądał zaledwie co dziesiąty z 16 mln graczy.