Nowe logo dla Senatu będzie kosztowało ponad 110 tys. złotych
Kancelaria Senatu zwarła umowę na wykonanie nowego loga dla Senatu i jego organów. Wykonawca otrzyma za wykonanie nowej grafiki aż 110 tysięcy złotych!
W marcu br. Senat RP we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłosił konkurs. Chodziło o zaprojektowanie i wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej Senatu oraz jego organów, czyli Marszałka, Prezydium, Konwentu, Komisji i dodatkowo Senatorów, Biur Senatorskich oraz Kancelarii. Nowa identyfikacja wizualna Senatu miała zawierać wizerunek Orła Zygmuntowskiego.
W skład jury konkursowego, oprócz przedstawicieli Kancelarii Senatu, weszli: prof. dr hab. Czesława Frejlich, prof. dr hab. Lech Majewski, dr Barbara Widłak, Aleksander Bąk oraz dr hab. Dawid Korzekwa.
Na Twitterze ujawniono szczegóły umowy, jaka została zawarta 14 września br. pomiędzy - prawdopodobnie zwycięzcą tego konkursu - a Kancelarią Senatu. Nie byłoby pewnie nic dziwnego w tym, gdyby nie koszt rebrandingu izby wyższej parlamentu RP. Umowa opiewa na 110 tys. złotych!
Trwa ładowanie wpisu: twitter
Informacja ta wywołała spore poruszenie wśród użytkowników Twittera. Dlatego czym prędzej odniosła się do niej Kancelaria Senatu, która zaprzeczyła, iż nie chodzi o rebranding, a jedynie o siw, czyli system identyfikacji wizualnej, a więc zbiór zasad i wytycznych określający wizualną identyfikację firmy.
Trwa ładowanie wpisu: twitter