Nowe kampania i jingle Radia Zet
Kampania Radia Zet 'Siła Muzyki' z udziałem polskich i światowych gwiazd rusza 5 stycznia.
W najnowszej kampanii reklamowej Radia Zet wystąpią: Monika Brodka, Mel C, Kasia Cerekwicka, Ania Dąbrowska, Dido, Magda Wójcik – Goya, Edyta Górniak, In-Grid, Kasia Kowalska, Madonna, Kylie Minogue, Jennifer Lopez, Piasek, Eros Ramazzotti, Marcin Rozynek, Kate Ryan, Piotr Rubik, Stachurski, Sugababes.
Kampania pojawi się w telewizji i prasie. Za kreację odpowiadają Janusz Mazurczak i Andrzej Bimer z agencji BUM. Spoty telewizyjne wyreżyserował Kuba Łubniewski.
Na antenie Radia Zet pojawiły się również nowe jingle, wyprodukowane w Londynie przez studio Wise Buddah Jingles & Music Imaging.
wrzesień 2005 - listopad 2005
wrzesień 2006 - listopad 2006
Stacje ogólnopolskie
stacja
Udział w rynku
Zasięg dzienny
Udział w rynku
Zasięg dzienny
RMF FM
21,60%
26,50%
22,00%
28,00%
Radio Zet
18,50%
23,00%
19,80%
24,50%
Jedynka
14,50%
15,80%
13,40%
15,40%
Trójka
5,50%
6,70%
5,80%
7,10%
Radio Maryja
2,30%
3,80%
1,90%
3,10%
Dwójka
0,70%
1,20%
0,70%
1,20%
Bis
0,40%
0,80%
0,70%
1,10%
Stacje ponadregionalne
Radio Wawa
1,00%
1,30%
0,90%
1,40%
Radiostacja
0,80%
1,40%
0,90%
1,60%
TOK FM
0,60%
0,90%
0,70%
1,10%
Grupy radiowe
Grupa TIME [34]
8,50%
10,70%
8,00%
11,00%
Audytorium 17 [17]
5,90%
8,20%
5,10%
8,00%
Grupa AGORA [27]
4,20%
5,30%
4,00%
5,60%
Grupa AD.POINT [11]
1,50%
2,30%
1,70%
2,60%
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,