Trwa ładowanie...
d20csqi
02-01-2007 07:10

Nowe kampania i jingle Radia Zet

Kampania Radia Zet 'Siła Muzyki' z udziałem polskich i światowych gwiazd rusza 5 stycznia.

d20csqi
d20csqi

W najnowszej kampanii reklamowej Radia Zet wystąpią: Monika Brodka, Mel C, Kasia Cerekwicka, Ania Dąbrowska, Dido, Magda Wójcik – Goya, Edyta Górniak, In-Grid, Kasia Kowalska, Madonna, Kylie Minogue, Jennifer Lopez, Piasek, Eros Ramazzotti, Marcin Rozynek, Kate Ryan, Piotr Rubik, Stachurski, Sugababes.

Kampania pojawi się w telewizji i prasie. Za kreację odpowiadają Janusz Mazurczak i Andrzej Bimer z agencji BUM. Spoty telewizyjne wyreżyserował Kuba Łubniewski.

Na antenie Radia Zet pojawiły się również nowe jingle, wyprodukowane w Londynie przez studio Wise Buddah Jingles & Music Imaging.

wrzesień 2005 - listopad 2005

d20csqi

wrzesień 2006 - listopad 2006

Stacje ogólnopolskie

stacja

Udział w rynku

Zasięg dzienny

Udział w rynku

Zasięg dzienny

RMF FM

21,60%

26,50%

22,00%

28,00%

Radio Zet

18,50%

23,00%

19,80%

24,50%

Jedynka

14,50%

15,80%

13,40%

15,40%

Trójka

5,50%

6,70%

5,80%

7,10%

Radio Maryja

2,30%

3,80%

1,90%

3,10%

Dwójka

0,70%

1,20%

0,70%

1,20%

Bis

0,40%

0,80%

0,70%

1,10%

Stacje ponadregionalne

Radio Wawa

1,00%

1,30%

0,90%

1,40%

Radiostacja

0,80%

1,40%

0,90%

1,60%

TOK FM

0,60%

0,90%

0,70%

1,10%

Grupy radiowe

Grupa TIME [34]

8,50%

10,70%

8,00%

11,00%

Audytorium 17 [17]

5,90%

8,20%

5,10%

8,00%

Grupa AGORA [27]

4,20%

5,30%

4,00%

5,60%

Grupa AD.POINT [11]

1,50%

2,30%

1,70%

2,60%

Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych,

d20csqi
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d20csqi
Więcej tematów