PolskaNowe Centrum Obsługi Klienta dla pasażerów Intercity

Nowe Centrum Obsługi Klienta dla pasażerów Intercity

PKP Intercity jutro otwiera nowe Centrum Obsługi Klienta. Powstało ono w miejscu dawnych kas Spółki przy ulicy Grójeckiej w Warszawie. Każdego dnia od 8.00 do 19.00 będzie przyjmować klientów.

08.01.2008 | aktual.: 09.01.2008 06:55

Rzecznik PKP Intercity Adrianna Chibowska mówi, że COK ma być miejscem kompleksowej obsługi podróżnego. Będzie tam można kupić bilet w sprzedaży i przedsprzedaży, nawet 60-dniowej, uzyskać informacje o połączeniach lub promocjach.

Chibowska dodaje, że przewagą tego Centrum Obsługi Klienta nad kasami ma być przede wszystkim informacja bez pośpiechu. Pasażerów będą obsługiwać przy czterech stanowiskach pracownicy znający przynajmniej jeden język obcy. COK przystosowany jest też dla osób niepełnosprawnych.

To Centrum Obsługi Klienta jest drugim w Warszawie, po tym na Dworcu Centralnym działającym od dwóch lat. Dziennie z jego usług korzysta około 200-250 osób. Z COK-ów można także korzystać w Poznaniu, Wrocławiu i Szczecinie.

Prezes Spółki Czesław Warsewicz podkreślił, że w tym roku Spółka będzie przede wszystkim inwestować w profesjonalną obsługę klienta. W planach jest otwarcie ogólnopolskiej infolinii, rozbudowanie strony internetowej, poszerzenie systemu sprzedaży elektronicznej oraz systemu informacji wizualnej.

Także w tym roku mają zostać otwarte Centra Obsługi Klienta w Gdańsku, Krakowie, Tarnowie, Rzeszowie, Przemyślu, Gliwicach, Opolu, Koninie, Bydgoszczy i Lesznie. Prezes dodał, że na razie ceny biletów nie wzrosną. Przypomniał też, że cen nie podnoszono od dwóch lat.

PKP Intercity drugiego stycznia zakończyło pierwszy etap drogi na giełdę, czyli Spółka została wpisana do KRS-u jako Spółka Akcyjna.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)