Nowe cenniki w 'Gazecie Wyborczej'
'Gazeta Wyborcza' zmienia cenniki reklamowe od 2 stycznia 2007.
Zmiany dotyczą głównie wydania ogólnopolskiego, „Gazety Praca”, „Gazety Telewizyjnej” i „Turystyki” - podano w komunikacie.
„Gazeta” wprowadzi podwyżkę oferty premium w średniej wysokości 3,6% w wydaniu ogólnopolskim (strony III, V, VII, IX).
Wzrosną też ceny w najpopularniejszych dodatkach „Gazety” - „Gazecie Praca” - wzrost o ok. 4 % i „Gazecie Telewizyjnej” – średnio o ok. 9,7%. O około 9% wzrosną ceny okładek dodatku „Turystyka”, które nie były zmieniane od kilku lat.
Zmiany w cennikach wydań lokalnych są zróżnicowane i wynikają ze strategii tworzonych dla poszczególnych rynków lokalnych. Niektóre z wydań lokalnych, np. „Gazeta Stołeczna”, nie zmieniają cenników, (za wyjątkiem stołecznej „Gazety Praca”), a inne wprowadzają nowe ceny.
Struktura i logika cennika pozostają bez zmian.