Nowa usługa Netii

Netia wprowadza usługę z zakresu Next Generation Network pod nazwą IntegralNet jako uzupełnienie i rozszerzenie oferty Netii dla klientów biznesowych.

25.06.2006 21:44

IntegralNet to platforma łączności zapewniająca usługi zintegrowane znane do tej pory z nowoczesnych central abonenckich i z oddzielnie realizowanych aplikacji IT. Usługa ta została wdrożona z myślą o użytkownikach, którzy mają dostęp IP przez sieć dostępową Netii lub dowolnego innego operatora świadczącego usługi dostępu do Internetu, podano w komunikacie.

W usłudze IntegralNet użytkownicy telefonów i nowi abonenci nie są przypisani do jednego miejsca geograficznego. Wykorzystując protokół IP oraz dostęp do Internetu, w każdym miejscu pracownik firmy może korzystać z zasobów IntegralNet. Terminale abonenckie (telefony IP) lub adaptery ab (IAD – bramki VOIP) są podłączane w wewnętrznej sieci LAN klienta. Ilość podłączonych terminali mających status użytkownika IntegralNet zależy od wykupionego pakietu zawierającego ilość numerów telefonicznych zgodnych z krajowym planem numeracyjnym. Platforma IntegralNet oferuje szereg nowych funkcjonalności, ułatwiających zarządzanie własną częścią abonentów. Administrator wirtualnej centrali IntegralNet, czyli klient Netii, może w bardzo łatwy sposób modelować łączność w swojej firmie przez interfejs webowy: nadawać nazwy abonentom, ograniczać wybieranie określonych numerów, aktywować nowe usługi dla numerów wewnętrznych, np. pocztę głosową. Poprzez przeglądarkę internetową można w prosty i szybki sposób korzystać z zasobów
firmy (np. z systemowej książki telefonicznej). Messaging, czyli integracja poczty elektronicznej i wykorzystanie kontaktów z własnej książki adresowej pozwalają na pełny, niczym nieograniczony dostęp do informacji.

Oprócz szeregu funkcji użytkowo-administracyjnych jest też wiele korzyści, które pozwalają obniżyć koszty związane z łącznością w przedsiębiorstwie. Cały ruch telefoniczny zamykający się w ramach numerów wewnętrznych platformy IntegralNet jest wliczony w cenę abonamentu za usługę. Dotyczy to nie tylko jednego przedsiębiorstwa, ale również kilku współpracujących ze sobą kooperantów, tworzących na platformie IntegralNet grupę biznesową. Bardzo istotnym elementem jest również minimum inwestycji w infrastrukturę telekomunikacyjną w nowopowstałej siedzibie lub brak konieczności zakupu nowej centrali PABX w przypadku potrzeby wymiany istniejącej. Wszystkie koszty utrzymania i zarządzania centralami abonenckimi w przypadku zastosowania rozwiązania IntegralNet sprowadzają się do miesięcznego abonamentu.

Źródło artykułu:WP Wiadomości
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)