Nowa spółka w grupie Mothership
W ramach grupy Mothership powstała nowa agencja AdWorks, która zajmie się komunikacją Through the Line.
17.11.2006 07:10
Główny zakres kompetencji AdWorks to planowanie strategiczne i pomysły kreatywne dotyczące komunikacji 360 stopni ze szczególnym naciskiem na działania BTL (działania promocyjne, programy marketingu relacji). „ Powstanie nowej spółki o takim profilu jest wynikiem naszych przemyśleń dotyczących kierunku rozwoju grupy, zauważalnych zmian w tym zakresie na poziomie międzynarodowych grup komunikacyjnych, jak również odpowiedzią na potrzeby Klientów, dla których holistyczne podejście do zadań stawianych przed agencją jest coraz ważniejsze” mówi Tomasz Grzybowski, partner zarządzający Mothership.
„Niezależnie widzimy potencjał w działaniach „klasycznego” BTL-u, dlatego zdecydowaliśmy się również na rozwój tych kompetencji w AdWorks. Będą one komplementarnym uzupełnieniem dla EM Lab, który działa również w zakresie usług marketing services (experiental marketing). Zastanawiamy się na finalnym zakresem kompetencji i kształtem struktur BTL w naszej grupie, dlatego wybraliśmy taki model rozwoju” dodaje Tomasz Grzybowski.
Szefem (Head of Business) została Magdalena Tuczyńska od ponad 10 lat związana z szeroko rozumianymi usługami marketingowymi. Doświadczenie Through the Line zdobyte we współpracy między innymi z Grupą PZU, czy BGŻ oraz projekty Below the Line realizowane dla takich klientów jak Procter&Gamble, BMW MINI, Browar Belgia, GlaxoSmithKline pozwalają jej na tak istotne w tym projekcie, holistyczne podejście do zagadnień komunikacyjnych.
„Powierzono mi stworzenie i pełną odpowiedzialność za rozwój AdWorks” – mówi Magda Tuczyńska – „W tej chwili nabieramy coraz wyraźniejszych kształtów w związku z pozyskaniem w ostatnich miesiącach 2 poważnych budżetów marketingowych : Żubrówka należąca do koncernu CEDC oraz wygrany ostatnio przetarg na realizację projektu dla grupy Deutsche Bank”. Intensywny rozwój skutkuje intensywnymi pracami rekrutacyjnymi. Do końca roku planowane jest rozszerzenie zespołu AdWorks do 5 osób. Trwają rozmowy z seniorskim teamem BTL-owym oraz strategic planner-em. Jak komentuje Magda Tuczyńska: „Skupiamy się na rozwoju kompetencji zgodnie z naszą specjalizacją. Naszym zapleczem będą również struktury grupy Mothership”.