Nowa seria podróżnicza z "Gazetą Wyborczą"
Agora rozpocznie 17 marca sprzedaż nowej serii przewodników turystycznych.
09.03.2007 07:09
Nowa seria przewodników turystycznych po całym świecie - 'Podróże marzeń' - ukaże się 17 marca wraz z „Gazetą Wyborczą”.
Pierwsza 30-tomowa część cyklu stała się bestsellerem wydawniczym, przewodniki zostały też nagrodzone Asem EMPIK-u 2006 – nagrody przyznawanej najchętniej kupowanym wydawnictwom przez klientów tej sieci.
Kontynuację cyklu inauguruje przewodnik po parkach narodowych USA. Kolejne przewodniki to m.in.: „Anglia”, „Nepal”, „Chorwacja”, „Izrael”, „Mauritius i Seszele”. W każdym z 25 tomów znajdą się setki interesujących zdjęć, dokładne mapy, wyczerpujące informacje oraz ciekawostki dotyczące najciekawszych zakątków na Ziemi.
Przewodniki ukazywać się będą w soboty w cenie 25 PLN plus cena „Gazety Wyborczej". Promocyjna cena pierwszego tomu wyniesie 5 PLN. plus cena „Gazety Wyborczej" Wydawcą „Podróży marzeń" jest wydawnictwo Mediaprofit sp. z o.o. Zawartość merytoryczną kolekcji opracowano na podstawie licencji przewodników Insight Guides.
Kolekcja przewodników będzie promowana w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, TVN24, Polsat, TV4) oraz w radio (Radio Zet, PR III stacje lokalne, stacje Agory), w kampanii outdoorowej (billboardy oraz citylighty), a także autopromocyjnie w „Gazecie Wyborczej” i na portalu Gazeta.pl . Za kreację odpowiada agencja DDB, za zakup mediów dom mediowy Starlink.