Nowa ramówka i nowa oprawa TV Biznes
Telewizja Biznes wprowadza szereg zmian - informacje biznesowe będą przekazywane szybciej a rotacja news'ów częstsza.
17.08.2006 09:26
Magazyn ‘Biznes dzisiaj’ - obejmujący aktualności ekonomiczne z naszego kraju i zagranicy - od 4 września będzie odświeżany sześciokrotnie w ciągu dnia w godzinach; 07:30, 10:55, 12:55, 14:55, 17:55, 21:55 a nie jak do tej pory trzykrotnie. Do zespołu telewizji dołączy też trzech nowych reporterów, którzy umożliwią wprowadzenie zmian w programie.
Pod koniec sierpnia zostanie zmieniona scenografia.
- Autorem nowej oprawy TV Biznes jest zespół grafików stacji pod kierownictwem Włodzimierza Niklasiewicza. Generalnie unowocześniliśmy wygląd naszych studiów w Poznaniu i w Warszawie a nowe czołówki są śmielsze graficznie i nieco "świeższe" - mówi dla wortalu Wirtualnemedia.pl Piotr Barełkowski, prezes TV Biznes.
Do grona publicystów stacji, realizujących wywiady na tematy ekonomiczne dołączy kilka nowych osób: Jan Bazyl Lipszyc, Ryszard Bugaj, Andrzej Polaczkiewicz, Janusz Korwin Mikke i Wiktor Legowicz. Widzowie Tv Biznes będą mogli codziennie oglądać przygotowywane przez nich rozmowy z gośćmi.
Obok bieżącej publicystyki wprowadzone zostaną nowe programy m.in.: "Panorama branż" (magazyn przygotowywany we współpracy z Krajową Izbą Gospodarczą a współfinansowany ze środków UE) cotygodniowy, praktyczny poradnik dla przedsiębiorców poszukujących pomysłów na biznes, "W drodze na listę" (program realizowany we współpracy z redakcją Forbes'a), czyli sylwetki Polaków aspirujących do czołówki listy najbogatszych oraz "Nie daj się fiskusowi!", cykl codziennych programów przedstawiających porady podatkowe i luki w systemie fiskalnym. Telewizja Biznes już uruchomiła swoją nową stronę www a jej celem jest rozwijanie płatnych usług internetowych (sprzedaż streaming'u oraz ofert bankowych) we współpracy z portalami wp.pl oraz bankier.pl.
- Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone w TV Biznes od czwartego września br. Ich celem jest dalsze utrwalanie pozycji stacji na rynku - dodaje Piotr Barełkowski.
W sierpniu lista operatorów posiadających w swojej ofercie TV Biznes została poszerzona m.in. o Śląską Telewizją Kablową oraz warszawską sieć Spray.
Obecny zasięg stacji to 27% polskich gospodarstw domowych czyli 3,7 mln gniazd.