Nowa 'Męska rzecz' z 'Polską'


"Męska Rzecz" - kolorowy dodatek dziennika "Polska" - od 8 września
będzie ukazywać się w nowej, odmienionej formule.

Nowa "Męska Rzecz" ma zmieniony układ, layout i objętość zwiększoną do 24 stron. Format pozostał bez zmian.

Dodatek jest skierowany do mężczyzn i ma charakter poradniczo-użytkowy.

- Nowa męska rzecz jest teraz bardziej męska, a jednocześnie to jedyny taki magazyn na rynku, w którym oprócz informacji o samochodach, gadżetach czy technologii, mężczyzna dostanie mnóstwo porad z zakresu psychologii, zdrowia i praktycznej strony życia - jak lepiej radzić sobie w relacjach w domu czy pracy, jak rozwiązywać problemy z wychowaniem dzieci czy jak dbać o zdrowie - mówi Paweł Fąfara, redaktor naczelny "Polski". - Dzięki ukazywaniu się wraz z poniedziałkową "Polską", męska rzecz ma wśród tego typu magazynów największy zasięg na rynku.

Poniedziałkowemu wydaniu "Polski" towarzyszy akcja promocyjna w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, internecie oraz autopromocja na łamach "Polski". Kampanię przygotowała agencja Young&Rubicam, a media zapewnił dom MediaEdge:cia.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)