Nowa korporacyjna strona internetowa Telewizji Polskiej
Telewizja Polska uruchomiła nową witrynę internetową. Internauci
znajdą w niej m.in. aktualności, informacje o wszystkich audycjach
oraz bieżący program. W założeniu twórców strona ma zachęcać widzów
do wyłączenia komputera i włączenia telewizora.
Dzięki integracji z SzarPem - zaawansowanym systemem zarządzania programem - na stronie dostępna jest zawsze aktualna ramówka wszystkich kanałów Telewizji Polskiej. Połączenie z systemem SzarP umożliwia również tworzenie i zarządzanie stroną przez wiele jednostek TVP, w tym przez poszczególne anteny i Biuro Marketingu i Promocji.
Założeniem przy tworzeniu nowej strony była redefinicja dotychczasowego serwisu TVP S.A. z portalu horyzontalnego w korporacyjny portal wertykalny, skupiający się na szerokiej prezentacji i promocji bieżących programów Telewizji Polskiej. Na www.tvp.pl znajdują się także informacje korporacyjne oraz aktualności dotyczące Telewizji Polskiej.
- Nowa strona www.tvp.pl jest nowoczesna w wyglądzie i nawigacji, zawiera dużo informacji, ale jednocześnie jest bardzo przejrzysta i przyjazna dla internautów - mówi Leszek Bogdanowicz, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP S.A.
Strona został przygotowana przez Ośrodek Mediów Interaktywnych we współpracy z Artegence. Agencja była odpowiedzialna za budowę architektury informacyjnej nowego portalu oraz kreację wizerunku korporacyjnego.