Nowa kampania wspierająca polskich przedsiębiorców
Na początku przyszłego roku, w dwóch renomowanych tytułach
europejskich, pojawi się dodatek Business Billboard Poland
reklamujący polskie firmy.
Pod nazwą BBP kryje się kampania, której celem jest ułatwienie ekspansji rodzimym przedsiębiorcom na rynki unijne. Drogą wiodącą do jego zrealizowania ma być stworzenie unikalnego interaktywnego billboardu B2B.
W styczniu 2008 r. będzie miała miejsce emisja wkładki Business Billboard Poland w dwóch najbardziej opiniotwórczych tytułach Europy, czyli "Financial Times" i "Der Spiegel". Przyjmie ona formę billboardu o formacie B1 (0,7x1m), na którym znajdować się będą polskie firmy chętne do współpracy z przedsiębiorcami z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Planowany łączny nakład będzie wynosił 1.000.200 egzemplarzy, co zagwarantuje dotarcie do szerokiej rzeszy odbiorców na całym kontynencie.
Adresatami kampanii są głównie managerowie średniego i wysokiego szczebla, a także młodzi przedsiębiorcy zainteresowani kooperacją. BBP - czy też Mapa Polskiego Biznesu - to inicjatywa Crossmarketing Venture Ltd. Firma ta podjęła się zebrania w jednym miejscu setek polskich przedsiębiorstw, które chcą rozszerzyć swoją działalność o rynki Unii. Tak duża liczba uczestników zapewnia z jednej strony duży rozmach przedsięwzięcia, a z drugiej relatywnie niskie koszty dotarcia do partnerów i klientów za granicą.
Jednym z atutów uczestnictwa w kampanii są niewygórowane nakłady finansowe, które ponosi firma. Kolejne korzyści to gwarantowana obecność w najbardziej prestiżowych tytułach Europy oraz efekt pierwszeństwa - pojawienia się w nowym projekcie zanim zrobi to konkurencja. BBP uzyskało poparcie wielu poważanych instytucji handlowych m.in. Krajowej Izby Gospodarczej oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej.