Nowa kampania reklamowa sieci aptek Świat Zdrowia
Dom mediowy Media Concept zaplanował i kupił kampanię reklamową
sieci aptek Świat Zdrowia.
08.05.2008 08:00
Akcja ma na celu zbudowanie rozpoznawalności marki oraz poinformowanie o dystrybuowanym w aptekach, bezpłatnym miesięczniku "Świat Zdrowia". Dodatkowo celem kampanii jest promowanie katalogu nagród klubu stałego klienta - programu lojalnościowego premiującego zakupy w sieci Świat Zdrowia.
Kampania obejmuje:
- prasę kobiecą, poradnikową, parentingową + wybrane tytuły lokalne,
- internet: strony poświęcone tematyce - kobieta, zdrowie, dziecko, rozrywka,
- outdoor: citylight'y, siatki, reklama na autobusach, (w Warszawie, Śląsku, Toruniu),
- działania ambientowe w księgarniach.
Kampania potrwa do czerwca włącznie.
Kreacja przygotowana została we własnym zakresie przez Świat Zdrowia.
Sieć Świat Zdrowia, zrzesza pod jednym szyldem ponad 1400 aptek w całej Polsce. Największa koncentracja sieci ma miejsce w województwach: wielkopolskim, śląskim, kujawsko-pomorskim i mazowieckim.