Nowa kampania reklamowa marki Żywiec
5 marca startuje nowa kampania marki Żywiec - Odległości. Kampania realizowana będzie w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
05.03.2007 07:10
Kampania, która potrwa do 24 czerwca br., podkreśla fakt, że dostępne w tysiącach miejsc w Polsce i na świecie piwo marki Żywiec jest warzone wyłącznie w Żywcu, co gwarantuje jego niezmienność oraz pewny, oryginalny i niepowtarzalny smak. Kampania „Odległości” to kontynuacja ubiegłorocznych kampanii „Prawie jak” oraz „Piękna historia”.
Spoty pokazują tylko niektóre miejsca w Polsce i na świecie, w których dostępne jest piwo marki Żywiec – Kraków, Poznań, Londyn, Nowy Jork czy Sydney. Można napić się go również 10 000 metrów nad ziemią, w samolotach PLL LOT oraz setki mil morskich od polskich portów, na pokładach promów PŻB S.A - Polferries.
Kampanię rozpoczynają dwa 45 sekundowe spoty: Odległości Sydney i Odległości NY. Specjalnie zaplanowane media obejmą emisje we wszystkich najważniejszych stacjach telewizyjnych w Polsce: TVP, TVN, Polsat oraz w stacjach i kanałach niszowych: TVN24, TVN 7, TVN Turbo, TV4, Discovery oraz National Geographic. W późniejszym terminie emitowane będą krótsze, 30 sekundowe wersje spotów. Kampania prowadzona będzie również w kinach.
Autorem pomysłu kreatywnego jest agencja Just, za produkcję filmową odpowiada Opus Film, zaś reżyserem i operatorem jest Łukasz Kośmicki. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia.