Trwa ładowanie...
d1t4djx
08-11-2005 06:27

Nowa kampania reklamowa marki Kamis

"Smak i aromat uwięzione na dłużej" to hasło nowej kampanii reklamowej przypraw Kamis.

d1t4djx
d1t4djx

Kampania ma charakter informacyjny i związana jest wprowadzeniem przez Kamis nowych, innowacyjnych opakowań produktów, ułatwiających przechowywanie ziół i ich stosowanie oraz całkowicie chroniących przyprawy przed utratą właściwego smaku i aromatu.

Główny przekaz komunikacji dotyczy nowego standardu opakowań KAMIS gwarantującego doskonałą jakość przypraw. Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25-54, ze średnim i wyższym wykształceniem.

Zaplanowane działania reklamowe trwać będą do końca grudnia br. i obejmą prasę oraz najpopularniejsze stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, POLSAT, TVN7, TV4.

Kampania w prasie prowadzona będzie w zróżnicowanych segmentach prasy kobiecej w następujących tytułach: "Pani Domu", "Naj", "Przyjaciółka", "Claudia", "Tina", "Poradnik Domowy", "Świat Kobiety", "Dobre Rady", "Olivia", "Viva", "Gala", "Twój Styl", "Pani", "Elle", "Wysokie Obcasy". Będzie też obecna w prasie opiniotwórczej - "Wprost", "Polityka", "Przekrój", jak również w tytułach poświęconych gotowaniu - "Kuchnia", "Moje Gotowanie", "Sól i Pieprz".

d1t4djx

W prasie pojawią się 3 layouty komunikujące właściwości nowych opakowań - superszczelną torebkę o wysokiej barierowości zaopatrzoną w system otwórz/zamknij - zatrzymujący "smak i aromat na dłużej". W reklamie prasowej pokazane zostaną nowe opakowanie trzech najpopularniejszych przypraw jednorodnych - pieprzu czarnego mielonego, czosnku granulowanego, papryki słodkiej. W nowych opakowaniach będzie na razie dostępnych siedem najpopularniejszych przypraw, poza wymienionymi również: pieprz czarny ziarnisty, pieprz biały mielony, ziele angielskie, papryka ostra.

Zakupem mediów na cele kampanii zajmuje się dom mediowy MEDIACOM, kreacją kampanii, agencja QSTMarketing.

Kampania będzie uzupełniona działaniami PR.

Poza działaniami reklamowymi i PR, kampania będzie miała wsparcie w punktach sprzedaży poprzez materiały POS komunikujące nową jakość opakowań: shelfstoppery, shelflinery, wobblery, toppery do regałów, plakaty.

d1t4djx
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

WP Wiadomości na:

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1t4djx
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj