Nowa kampania reklamowa dziennika "Metropol"
W poniedziałek 2 października w Warszawie oraz Krakowie i Trójmieście - miastach, w których ostatnio został podniesiony trzykrotnie nakład gazety, rusza kampania reklamowa "Metropolu".
02.10.2006 | aktual.: 02.10.2006 07:22
Strategia i kreacja kampanii zostały przygotowane przy współpracy z agencją reklamową Ad Ants i jest kontynuacją działań z przełomu maja i czerwca br.
– Główne hasło kampanii; „Metropol. Chwytasz w mig” idealnie definiuje charakter marki, której misją jest dostarczanie czytelnikowi najważniejszych, bieżących informacji podanych w zwięzłej formie. Hasło jednocześnie opisuje sposób dystrybucji: bezpośrednio do rąk czytelnika – mówi Agata Komuda marketing manager Metropolu.
Grupą docelową kampanii są mieszkańcy wielkich miast w wieku 20-40 lat, dobrze wykształceni, pracujący lub studiujący.
Głównym medium kampanii są niestandardowe nośniki reklamy zewnętrznej – flota obrandowanych samochodów smart – wsparte przez reklamę w kinach, internecie, wybranych tytułach prasowych, lokalnych radiostacjach oraz oczywiście w Metropolu. Przewidywane są również działania skierowane do reklamodawców: reklama w prasie branżowej oraz marketing bezpośredni. Kampania będzie kontynuowana do końca października.
Planowaniem i zakupem mediów Metropol zajął się we własnym zakresie. Wartość kampanii wyniesie ponad milion złotych.