Nowa kampania reklamowa Cyfry+
2 października w ogólnopolskiej telewizji ruszy nowa kampania wizerunkowa Cyfry+.
29.09.2006 | aktual.: 29.09.2006 07:24
Na potrzeby kampanii powstał nowy humorystyczny spot reklamowy, w którym poważny biznesmen referuje skomplikowany proces finansowy, chcąc przekonać słuchaczy, aby pozwolili mu sprawdzić ważne dane w serwisach informacyjnych na platformie Cyfra+. Jak się okazuje, tajemnicze audytorium, które biznessman usiłuje przekonać do udostępnienia na kilka minut pilota, to... dwoje dzieci pochłoniętych oglądaniem kreskówek.
W warstwie komunikacyjnej spotu oprócz łatwego dostępu do kanałów informacyjnych, dziecięcych podkreślone zostało bogactwo oferty filmowej i sportowej Cyfry+, jedynej platformy dającej możliwość oglądania ofert premium dostępnych w Polsce: CANAL+ i HBO.
Kampania realizowana będzie w ogólnopolskich stacjach TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TV Puls. Komunikację wzmocni promocyjna kampania radiowa.
Kreację kampanii przygotowało EURO RSCG Warsaw, planowanie mediów powierzono Mediaplanning Group.
Cześć fabularną telewizyjnego spotu wyreżyserował Łukasz Kośmicki, część programową zrealizowała Ewa Pfanhauser we współpracy z Michałem Czubakiem. Film wyprodukowało Studio Filmowe OTO.
Przygotowaniem i realizacją projektu zajmował się zespół agencji Euro RSCG Warsaw w składzie: Paweł Krzemiński - creative director, Sebastian Zyśk – art director oraz copywriterzy - Paweł Krzemiński i Wojtek Zmysłowski.