Nowa kampania reklamowa BRE Banku
Ruszyła nowa kampania wizerunkowa biur korporacyjnych BRE Banku
skierowana do firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
14.03.2008 08:00
Jej główne hasło, nawiązujące do kampanii przeprowadzonej wiosną 2007, brzmi "Każda firma może być wielka, o ile ma właściwych doradców!". Kreacje reklamowe pokazują ławicę ryb, z których wyłania się lider - rekin.
Celem kampanii jest zakomunikowanie obecności BRE Banku w różnych regionach Polski i zachęcenie do odwiedzenia nowopowstałych biur korporacyjnych.
W marcu ruszyły działania reklamowe w trzech miastach - Płocku, Radomiu, Toruniu. W zależności od efektów, zasięg kampanii zostanie rozszerzony o wybrane lub wszystkie kolejne miasta, w których znajdują się biura korporacyjne.
Kampania obejmie outdoor oraz plansze reklamowe. Kreację przygotowuje Agencja CzteryCzwarte, a obsługę mediową zapewnia Vizeum.